Tinerea contabilitatii este OBLIGATORIE pentru asociatii, fundatii, organizatii patronale, organizatii sindicale, culte religioase sau alte persoane juridice infiintate in baza unor legi speciale. Acestea trebuie sa tina contabilitatea in partida simpla sau dubla (dupa caz) si sa intocmeasca situatii financiare anuale.
Este o obligatie prevazuta de Ordinul 1969/2007 si care ridica foarte multe probleme: pe de o parte pentru ca este vorba de contabilitate, unde exactitatea este esentiala, si pe de alta parte pentru ca in cazul ONG-urilor reglementarile contabile difera de cele ale societatilor comerciale.
Trebuie sa tineti contabilitatea unei organizatii non-guvernamentale (non-profit)?
Va oferim solutia optima pentru a va achita de sarcina dvs. – Lucrarea „Contabilitatea organizatiilor non-profit”!
Ce subiecte sunt tratate in aceasta lucrare:
Nelamuririle dvs. privind contabilitatea ONG-urilor pot fi solutionate rapid, usor si ieftin, cu ajutorul lucrarii „Contabilitatea organizatiilor non-profit – ghid practic complet”!
Lucrarea este actualizata automat la fiecare 3 luni, si care va ofera absolut toate informatiile necesare si exemplificare a oricarei modificari legislative.
Astfel, aveti parte de 5 actualizari ale informatiei in decursul a 15 luni (12 luni + 3 luni GRATUITE).
De asemenea, beneficiati de consultanta de specialitate:
Aveti o nelamurire, o problema punctuala legata de contabilitatea unui ONG?
In aceasta lucrare gasiti instantaneu raspunsul.
Ghid de contabilitate complet si extrem de util, adresat:
Beneficiati ACUM de acest ajutor extrem de util in activitatea dvs. de contabil al unei ONG!
Nu ezitati! Comandati acum lucrarea dvs. „Contabilitatea organizatiilor non-profit”!
Nu riscati nimic! Beneficiati de GARANTIE 30 zile!
Comandati acum Contabilitatea organizatiilor non-profit si beneficiati de GARANTIA de 30 de zile. Daca la sfarsitul celor 30 de zile, in care ati folosit fiecare informatie, exemplu, studiu de caz, recomandare, nu sunteti multumit de continut, puteti returna Consilierul, in ambalajul original, pe adresa firmei Rentrop & Straton, Ghiseul extern 3, OP 39, sector 3, Bucuresti. Veti primi inapoi intreaga suma achitata, fara nicio intrebare suplimentara din partea noastra
Investiti in profesionalismul dvs. si luati-va acum un aliat puternic: Contabilitatea si fiscalitatea organizatiilor non-profit!
GARANTIE 100%
Nu este nicio problema daca va razganditi asupra achizitiei dvs.! Primiti toti banii inapoi!
Aveti la dispozitie 30 de zile in care puteti solicita oricand restituirea sumei achitate.
Daca ati achizitionat un produs fizic va rugam sa il expediati pe adresa Rentrop&Straton, Bd. Basarabia nr. 256, Incinta Faur, sector 3, Bucuresti. Avem rugamintea sa suportati taxa de transport. Pentru un serviciu sau produs online e suficient sa ne comunicati prin e-mail (rs@rs.ro) sau telefonic (021-209.45.45). Banii vor fi restituiti cu promptitudine fie direct in cont, fie prin mandat postal.
Alti utilizatori au fost interesati si de...